Els estudis YogaOne s’han establert com una franquícia d’èxit a Espanya després d’obrir 24 centres en menys de 2 anys
La franquícia d’èxit en el sector del ioga en els últims 2 anys ha estat YogaOne. El nombre d’obertures de nous centres de ioga YogaOne així ho confirmen: en tan sols 2 anys, des de la inauguració de YogaOne Verdi al juliol de 2017, ja sumen 24 estudis de ioga i hi ha confirmades 5 noves obertures al llarg de l’estiu de 2019 .
Una altra dada important: es dóna la circumstància que aquests estudis de ioga s’han obert únicament en poblacions catalanes, de manera que ara és el moment idoni de fer el salt a la resta d’Espanya i esdevenir un referent de franquícies de ioga a tot el país.
YogaOne va néixer l’any 2010 amb l’objectiu d’oferir un servei de qualitat, gran varietat de classes de ioga per a tots els nivells, unes instal·lacions cuidades i preus molt assequibles en comparació amb la competència. A més, el fet de formar part de la cadena de Clubs de Fitness DiR, líder a Catalunya, amb 40 anys d’experiència en el sector i que gaudeix d’una gran popularitat a la Regió Metropolitana de Barcelona, ”facilita atreure clients” segons explica Marina Serra, responsable comercial de la franquícia YogaOne Sabadell.
Diferenciació respecte a franquícies de la competència
A més de l’avantatge de formar part d’una empresa líder en el sector del fitness, YogaOne ja és una marca de referència per als practicants de ioga. És un dels principals promotors d’esdeveniments de ioga del país, com el Global Yoga Congress, una trobada de tres dies amb la participació de destacats professors de ioga internacionals; el YogaDay, que reuneix més de 1000 persones; o els nombrosos workshops i formacions per a futurs professors de ioga que ofereix en els seus estudis.
Per sobresortir per sobre de la competència també s’han de cuidar els detalls i en aquest aspecte YogaOne no falla. Un detall molt important és l’ambient que es respira en els estudis, des del tipus de material fins a l’estètica està pensada per oferir una sensació de relaxació, tranquil·litat, benestar i harmonia, una cosa essencial per a la pràctica de ioga. Els seus acabats de fusta de freixe natural i les tonalitats neutres de colors beix, marró i blanc aporten serenitat a l’espai. Igual que la comoditat que ofereixen els vestidors, amb dutxes individuals i taquilles per guardar la roba; o els espais socials, per relaxar-se mentre es pren un te o llegeix una revista sobre ioga.
Així mateix, predomina per sobre de tot el preu, comparat amb altres estudis de ioga, aquest és un factor clarament diferenciador. YogaOne ofereix una tarifa amb accés il·limitat a classes en qualsevol horari i set dies a la setmana per un import que oscil·la entre els 39 € i 49 € mensuals, mentre que la competència sol oferir aquesta mateixa modalitat per un import que oscil·la entre els 55 € i els 70 €.
Finalment, la cadena franquícia YogaOne es caracteritza per oferir una baixa inversió inicial per obrir un centre de ioga. Per posar-lo en marxa es requereix d’una inversió a partir de 50.000 € (cànon inclòs), que inclou assessorament, formació del personal, adequació de l’espai o l’accés a professors de ioga experts en cada especialitat, entre altres aspectes.
El ioga a Espanya segueix sumant adeptes
L’èxit de YogaOne coincideix amb l’augment de l’interès pel ioga al nostre país. Es tracta d’un complement ideal al ritme de vida que portem actualment a les grans ciutats i és a dia d’avui una de les vies d’escapament més accessibles per combatre l’estrès.
Un clar exemple de la popularització del ioga a casa nostra és que ja no són poques les empreses que ofereixen classes de ioga als seus empleats o que cada vegada hi ha més marques i firmes de moda contínuament patrocinant trobades multitudinàries de ioga. En qualsevol gran ciutat espanyola hi ha una bona oportunitat de negoci amb aquest model de franquícia.
Segons l’informe realitzat per investigadors de la Universitat de Sevilla i l’agència AGIISD, el 28% de les dones que estan apuntades a un gimnàs realitzen activitats de cos-ment (on s’inclou el ioga). El fenomen també ha crescut pel que fa a esdeveniments de ioga a nivell nacional i la paraula “ioga” a Google ja arriba a les 150.000 cerques mensuals al nostre país a dia d’avui.
Forma part de la franquícia d’èxit a Espanya
No ho pensis més i contacta aquí amb el nostre equip de Franquícies DiR per sol·licitar més informació sobre com obrir el teu propi estudi de ioga.
Què en penses?