Clubs DiR, grup líder i innovador en el benestar integral de les persones, continua amb el procés d’expansió de la seva marca i obrirà durant el primer semestre del 2017 el seu vintè club. Com en altres ocasions, DiR obra una ronda d’inversors per donar l’oportunitat als seus abonats i seguidors de formar part del seu vintè Club, DiR Mallorca ubicat a Barcelona, i convertir-se en co-inversors del nou centre.
Aquest nou projecte continua apostant pel sistema de co-finançament, que en altres ocasions ja ha estat emprat per DiR, combinant capital propi i aportacions dels seus socis. Actualment, el grup ja disposa de més de 2.000 persones que són inversors del DiR. Ara, DiR innova altra vegada i s’adapta a les noves tecnologies, emprant una modalitat de finançament ja usada pel grup, però adaptada al món digital a través d’una plataforma especialitzada i líder a Europa en el seu sector, Crowdcube.
“Hem triat Crowdcube com a companys de viatge per ser la plataforma amb més experiència en fer rondes d’inversió en línia en sector fitnesss a nivell internacional i per el bon enteniment que hi ha hagut des del principi del viatge”, explica la directora d’Expansió de Clubs DiR, Sílvia Canela. “La nova generació de socis de DiR és i serà una generació de socis digital, que utilitza Internet cada dia, que fa ús de la tecnologia en benefici propi, i aquest és un dels motius principals que ens ha fet optar per una ronda d’inversió 2.0, és una aposta pensant en el futur del DiR”, afegeix.
La ronda, que s’ha obert avui a través de la plataforma d’inversió digital, estarà operativa fins el proper 18 de desembre. Aquesta facilitarà que qualsevol ciutadà pugui invertir en el vintè club DiR des de 60 euros. Les persones que inverteixin tindran diferents beneficis en funció de la quantitat amb la qual participin a la ronda de 360 mil euros.
Enllaç: http://www.crowdcube.es/dir
DiR Mallorca
Amb més de 37 anys d’experiència, DiR aposta per un club de proximitat ubicat a Barcelona, concretament, al carrer Mallorca, davant del recentment reformat Mercat del Ninot. D’aquesta manera, assoleix l’objectiu d’oferir un centre a deu minuts de qualsevol ciutadà de la capital catalana, i consolida així la seva posició al centre de la ciutat.
El club ocuparà una superficie d’uns 800 m², que es distribuiran en tres espais polivalents, on es podran fer activitats dirigides, fitness i spinDiR; i un espai exterior.
DiR aposta per un model de proximitat al seu usuari per continuar amb el creixement progressiu de la cadena i aconseguir el màxim objectiu del grup DiR: millorar la qualitat de vida i la salut dels ciutadans posant a disposició d’aquests centres accessibles per la seva ubicació com també per les seves prestacions i la seva adequació a la qualitat-preu que demanda el client DiR. Aquest centre serà el model pels futurs clubs de proximitat de la companyia.
Per Sílvia Canela, amb aquesta novetat “DiR vol reforçar la seva presència al barri de l’Eixample de Barcelona i alhora vol consolidar-se com una de les empreses pioneres en apostar per la ronda d’inversió en línia”.
L’atleta Ona Carbonell, imatge d ella campanya del DiR mallorca
L’atleta Olímpica, Ona Carbonell, protagonitza la campanya d’aquest nou centre, DiR Mallorca, el vintè de la companyia. La campanya, que es va fer pública el passat dilluns, té com a eix temàtic l’esforç i la disciplina diària i quotidiana de l’Ona per aconseguir els seus objectius esportius, el seu somni, la seva màxima il·lusió de ser l’esportista d’elit que ha esdevingut a nivell mundial.
Aquesta actitud té un clar paral·lelisme amb l’evolució del Grup DiR per consolidar-se com el grup de referència a Barcelona i Catalunya com a prescriptors del benestar integral de les persones, apropant l’esport i la vida saludable als ciutadans. DiR és un club innovador, pioner, líder i, a la vegada, proper i familiar amb una experiència de més de 37 anys. L’espot és fruit de la feina de l’equip creatiu de DiR amb la col·laboració de la productora catalana Zerkofilms.
ESPOT enllaç: https://youtu.be/xvn6w8ykAkU
Clubs DiR compta actualment amb una xarxa de 19 centres esportius a la província de Barcelona (17 a la ciutat de Barcelona i 2 a Sant Cugat) i més de 70.000 abonats. D’altra banda, el Grup disposa de més de 1.000 empleats, entre professionals de fitness, de centres i serveis corporatius. I, en total, suma quasi 83 mil metres quadrats en els diferents ubicacions de les que disposa.
0 Comentaris