DiR va tancar l’any passat amb 22 centres i continua endavant amb el seu procés d’expansió

El grup celebra aquest any el 40 aniversari de l’obertura del seu primer club a Barcelona

Barcelona, 9 de juliol de 2019.- L’any 2018 ha suposat per a Clubs DiR l’any de consolidació del seu model de negoci. En el seu quaranta aniversari, la cadena de fitness fundada l’any 1979 es va acomiadar de 2018 amb 22 centres de fitness i tenint clara la seva estratègia d’expansió. Al maig de 2019, el grup fundat i dirigit per Ramon Canela compta ja amb 23 clubs i tancarà 2019 havent obert el seu 24è centre propi.

Aquest creixement en nombre de centres, juntament amb la creació de nous entrenaments adaptats a les últimes tendències del fitness a escala internacional, ha permès al Grup créixer en 2018 tant en facturació com en resultats:

La facturació del grup durant l’exercici de 2018 va arribar als 46,8M€ d’ingressos, la qual cosa suposa un 6% d’augment versus 2017. En termes d’EBITDA, el grup ha tancat 2018 amb un EBITDA de 5M€, una xifra que suposa el 20% d’increment versus 2017, i resultat abans d’impostos positiu de 0,2M€.

 

BDiR, gimnasos de proximitat, com a eix d’expansió

L’estratègia de creixement del grup compta amb l’obertura dels centres BDiR com un dels seus eixos principals. El passat mes d’abril de 2019, el grup va obrir les portes de BDiR Calvet, el seu cinquè centre de proximitat, al qual va precedir la creació de BDiR Mallorca, BDiR Granados, BDiR Alcúdia i BDiR Lesseps.

BDiR Lesseps

La cadena està treballant en les seves següents obertures, realitzant una previsió d’inauguració del seu sisè centre BDiR en els pròxims mesos amb BDiR Roger de Llúria.

A través dels centres de proximitat sota la marca BDiR, el grup ofereix un concepte de gimnàs boutique amb l’oferta pròpia de DiR, la qualitat dels seus tècnics i amb dimensions més reduïdes respecte dels centres Premium de la marca -que compten amb piscines, solàrium, pistes de pàdel o espais DiREBEL especialment dissenyats per a entrenaments d’alta intensitat-.

 

Innovació i qualitat des de 1979: la clau de l’èxit

L’entrenament d’alta intensitat és precisament una de les grans apostes del grup durant aquest 2019. Sota la marca DiREBEL, DiR posa al servei dels seus clients l’entrenament HiiT (High Intensity Interval Training), sessions d’alta intensitat que combinen exercicis cardiovasculars amb exercicis de força i que s’han convertit en una de les grans tendències del fitness a nivell internacional.

DiREBEL

La creació de DiREBEL és un exemple que mostra la voluntat del grup de continuar innovant contínuament, quelcom que Ramon Canela va començar a fer en el sector quan va obrir les portes del seu primer centre esportiu, l’actual DiR Maragall.

Des de llavors, DiR s’ha caracteritzat per estar en l’avantguarda no només del fitness sinó també de la salut, comptant amb una oferta multiservei que inclou fitness, amb totes les seves activitats dirigides i d’entrenament personal; nutrició, amb l’atenció personalitzada de nutricionistes; restauració, amb els espais Saibò de menjar saludable; o estètica, amb el seu servei de DiR Zen.

DiR Zen

La qualitat en tots els esmentats serveis li ha permès al grup obtenir durant aquest any 2019 la certificació ISO 9001/2015 en tots els seus clubs; una certificació oficial que garanteix la qualitat dels seus serveis i que té com a objectiu la millora de la satisfacció dels seus clients.

Aquesta filosofia ha permès que, 40 anys després del seu naixement, el grup català continuï sent líder en el sector del fitness i el benestar integral de les persones a Catalunya, mantenint la seva missió de transmetre a tots els ciutadans els valors de l’esport i la nutrició per a orientar-los cap a uns hàbits de vida saludables.